Praca w Rainbow Tours

- Pilot wycieczek / Rezydent

      Marzysz o zwiedzaniu świata? Pociąga Cię życie na walizkach? Śniadanie w Paryżu, obiad w Londynie? Pół roku w Grecji, pół w Tajlandii? Twoja kariera może być wielką podróżą...
      Nasi piloci i rezydenci są wizytówką firmy. Dbają o jak najlepszą realizację imprez turystycznych przygotowanych przez zespół Rainbow. To pasjonaci kierunków, na których pracują. Osoby odpowiednio dobrane, wyszkolone i przygotowane do pracy z Klientami. Tak, aby świadczyć serwis o najwyższym standardzie i sprawiać, iż nasi Turyści po prostu cieszą się chwilą...

      Aktualne oferty pracy

      Zobacz aktualne oferty pracy Pilota wycieczek/Rezydenta Oferty pracy

      Czego oczekujemy od kandydatów?

      Od kandydatów na pilotów wycieczek/rezydentów oczekujemy:
      • Pasji podróżowania
      • Znajomości min. 1 języka obcego na poziomie B2
      • Dyspozycyjności
      • Prawa jazdy kat. B (rezydenci)
      • Ukończenia szkolenia dla pilotów wycieczek/rezydentów (dodatkowy atut)
      Praca pilota wycieczek/rezydenta wiąże się z ciągłymi wyjazdami, dlatego niezbędna jest dyspozycyjność, szczególnie w przypadku rezydentów, którzy pracują na kilkumiesięcznych kontraktach (sezon letni: maj - wrzesień, sezon zimowy: listopad - marzec).

      Kiedy można dołączyć do naszego zespołu?

      Rekrutacja pilotów wycieczek i rezydentów na sezon Lato 2017 odbywać się będzie od grudnia 2016 r. do marca 2017 r. (w tym czasie przyjmujemy aplikacje). Jeśli jeszcze nie spełniasz wszystkich wymagań, masz czas na podniesienie swoich kwalifikacji do wiosny 2017 r.

      Jak wygląda proces rekrutacji?

      1. OGŁOSZENIE REKRUTACYJNE

      W chwili rozpoczęcia naboru umieszczamy ogłoszenie w tutaj:
      https://www.hrsys.pl/praca/rainbowtours
      https://www.facebook.com/AkademiaRainbowTours/


      2. PRZYJMOWANIE APLIKACJI

      Po opublikowaniu ogłoszenia w naszym serwisie HR czekamy na Twoją aplikację. 

      3. ASSESSMENT CENTER*

      Wybranych na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów zaprosimy na spotkanie z rekruterami. Kandydaci wykonuję podczas spotkania zadania związane z ich przyszłymi obowiązkami zawodowymi. Część zadań realizowanych jest w sali, część w terenie (piloci).

      * Metoda Centrum Oceny (Assessment Center, w skrócie AC) to najskuteczniejsza z dotychczas stworzonych technik rekrutacji. Specyfika AC polega na tym, że w trakcie oceniane są kompetencje predestynujące kandydata do pełnienia określonych funkcji oraz jego osobowość. Podczas Assessment Center weryfikujemy wiedzę i umiejętności kandydatów podczas zadań bezpośrednio związanych ze stanowiskiem pracy, na które prowadzona jest rekrutacja. W przypadku pilotów wycieczek/rezydentów będą to takie aktywności, jak udzielenie komunikatu, rozmowa z klientem czy prezentacja miejsca. Nasz proces rekrutacji ma na celu sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydatów!

      4. SPOTKANIE Z KOORDYNATOREM KIERUNKU

      Wybranych na podstawie wyników assessment center kandydatów zaprosimy na spotkanie z koordynatorem kierunku. Możemy też proponować krótkie staże zawodowe, umożliwiające zdobycie niezbędnej wiedzy lub doświadczenia. 

      5. WITAMY W ZESPOLE RAINBOW - LUDZI CIEKAWYCH ŚWIATA!

      Kto do nas aplikuje?

      ?Chc poczy prac z moliwoci podrowania?
      Krzysztof Zieliski
      ?Pilot to bardziej osobowo ni zawd!?
      Katarzyna Chabros
      ?Jestem rezydentk od kilku lat. Teraz chc pracowa z najlepszymi!?
      Kinga Makowiak

      Dlaczego warto do nas dołączyć?

      Korzyści z pracy w Rainbow:
      • Jesteśmy jednym z największych biur podróży w Polsce!
      • Dajemy zatrudnienie przez cały rok lub tylko na okres wakacji
      • Proponujemy atrakcyjne warunki płacowe
      • Inwestujemy w pracowników poprzez program szkoleń wewnętrznych
      • Dajemy możliwość połączenia pracy z pasją i spełniania podróżniczych marzeń
      SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

      W Rainbow nieustannie inwestujemy w rozwój naszych pracowników. Dlatego oferujemy szkolenia wewnętrzne, przygotowane i zorganizowane na podstawie potrzeb szkoleniowych firmy i zespołu. Szkolenia umożliwiają rozwój kompetencji zawodowych naszych pracowników, a tym samym zapewniają wzrost najcenniejszego dla nas kapitału.

      RADOŚĆ PODRÓŻOWANIA

      Pracując w turystyce nie sposób choć na chwilę oderwać się od podróży, tych małych i tych dużych. Chcemy naszym Klientom pokazać najpiękniejsze miejsca na świecie. Aby móc dzielić się doświadczeniem, sami je sukcesywnie odwiedzamy. Dzięki temu możemy przekazać najrzetelniejsze informacje, służyć radą i odpowiedzieć na nurtujące pytania. Nasi pracownicy biorą udział w bezpłatnych wyjazdach studyjnych, a także mają możliwość skorzystania z dużych rabatów na wyjazdy prywatne, dla siebie i swojej rodziny.

        Dołącz do nas - ludzi ciekawych świata